نقش اینستاگرام بر کسب و کار
- نوشته شده در دوشنبه 21 فروردين 1402 ساعت 22:23
- | ارسال نظر
از ابتداي فعاليت، اينستاگرام نشان داده است كه يك ابزار قدرتمند براي كسب و كارها به شمار مي رود و به مرور زمان ما از نقش اينستاگرام و اهميت آن با خبر شديم.
اگر شما هنوز با وجود دارا بودن كسب و كاري جدي، از اينستاگرام استفاده نمي كنيد، بايد بگوييم امكان دارد تجارت خود را با يك صدمه بزرگ مواجه سازيد چرا كه امروزه نقش اينستاگرام بسيار زياد شده و به يكي از اصول اساسي بازاريابي و توسعه كسب و كار بدل شده است. در ادامه مقاله چند مورد از دلايل اهميت نقش اينستاگرام براي شما بيان خواهيم كرد.
افراد بسياري به دليل نقش اينستاگرام از آن استفاده مي كنند:
با توجه به تعداد و گستره افرادي كه در اينستاگرام حضور دارند، مي توان گفت اين اپليكيشن اجتماعي در حال حاضر با بيش از 800 ميليون كاربر فعال، همراه است.
از اين تعداد، بيشتر از 500 ميليون نفر هر روز از اين پلتفرم استفاده مي كنند كه حدود 24 ميليون كاربر ايراني به دليل نقش اينستاگرام در آن فعاليت دارند. هم چنين 38 درصد از كاربران چندين بار اينستاگرام خود را در روز چك مي كنند.
مجموعه سايت سازه در اين مقاله قصد دارد تا شما را با نقش اينستاگرام در حوزه كسب و كار آشنا سازد.
رشد كسب و كار شما به دليل نقش اينستاگرام
بايد بدانيد كسب و كار در دنياي حقيقي محدوديت هايي داشته و اينجاست كه نقش اينستاگرام ارزشمند مي شود. در حقيقت موقعيت جغرافيايي و محدوديت ارتباط با مشتري ها، تعطيلي كسب و كار در شب ها و غيره مي توان باعث شود رشد كسب و كار شما در يك مقطع متوقف شود ولي اينستاگرام براي شما شرايطي متفاوت ايجاد مي كند.
در حقيقت شما مي توانيد محدوديت هاي ياد شده را با همراهي اينستاگرام و اطلاع از تاثير اينستاگرام پشت سر بگذاريد به اين نحو كه هم در همه ي ساعات شبانه روز مشتري ها را كنار خود داشته باشيد و هم بدون توجه به موقعيت مكاني و جغرافيايي از سراسر دنيا افرادي را به سوي كسب و كارتان جلب كنيد، اين امر نقش اينستاگرام و اهميت آن را يراي شما دو چندان مي كند.