خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سایت ساز

سایت ساز

نقش اینستاگرام بر کسب و کار

از ابتداي فعاليت، اينستاگرام نشان داده است كه يك ابزار قدرتمند براي كسب و كارها به شمار مي رود و به مرور زمان ما از نقش اينستاگرام و اهميت آن با خبر شديم.

اگر شما هنوز با وجود دارا بودن كسب و كاري جدي، از اينستاگرام استفاده نمي كنيد، بايد بگوييم امكان دارد تجارت خود را با يك صدمه بزرگ مواجه سازيد چرا كه امروزه نقش اينستاگرام بسيار زياد شده و به يكي از اصول اساسي بازاريابي و توسعه كسب و كار بدل شده است. در ادامه مقاله چند مورد از دلايل اهميت نقش اينستاگرام براي شما بيان خواهيم كرد.

افراد بسياري به دليل نقش اينستاگرام از آن استفاده مي كنند:

با توجه به تعداد و گستره افرادي كه در اينستاگرام حضور دارند، مي توان گفت اين اپليكيشن اجتماعي در حال حاضر با بيش از 800 ميليون كاربر فعال، همراه است.

از اين تعداد، بيشتر از 500 ميليون نفر هر روز از اين پلتفرم استفاده مي كنند كه حدود 24 ميليون كاربر ايراني به دليل نقش اينستاگرام در آن فعاليت دارند. هم چنين 38 درصد از كاربران چندين بار اينستاگرام خود را در روز چك مي كنند.

مجموعه سايت سازه در اين مقاله قصد دارد تا شما را با نقش اينستاگرام در حوزه كسب و كار آشنا سازد.

رشد كسب و كار شما به دليل نقش اينستاگرام

بايد بدانيد كسب و كار در دنياي حقيقي محدوديت هايي داشته و اينجاست كه نقش اينستاگرام ارزشمند مي شود. در حقيقت موقعيت جغرافيايي و محدوديت ارتباط با مشتري ها، تعطيلي كسب و كار در شب ها و غيره مي توان باعث شود رشد كسب و كار شما در يك مقطع متوقف شود ولي اينستاگرام براي شما شرايطي متفاوت ايجاد مي كند.

در حقيقت شما مي توانيد محدوديت هاي ياد شده را با همراهي اينستاگرام و اطلاع از تاثير اينستاگرام پشت سر بگذاريد به اين نحو كه هم در همه ي ساعات شبانه روز مشتري ها را كنار خود داشته باشيد و هم بدون توجه به موقعيت مكاني و جغرافيايي از سراسر دنيا افرادي را به سوي كسب و كارتان جلب كنيد، اين امر نقش اينستاگرام و اهميت آن را يراي شما دو چندان مي كند.

درباره تولید محتوای اینستاگرام

1- ایده یابی کنید

در تولید چک لیست محتوای سایت، باید به دنبال مطالبی باشید که مخاطب برای رسیدن به آن متن در گوگل جمله ‌هایی را جستجو می‌کند. به همین علت است که ما از کلمات کلیدی کمک می‌گیریم.

اما در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان خیلی کم به جستجو می‌پردازند، بنابراین ما خودمان باید به دنبال راهکار‌هایی باشیم که برای مخاطب جذاب باشد، این راهکار‌ها را می‌توانید از طریق بررسی پست‌های رقبا، سوال از مخاطب، بررسی منابع خارجی و..بدست آورد.

نکته : قبل از تولید چک لیست محتوای اینستاگرام حتما به این موضوع دقت کافی داشته باشید که پیجتان از نظر طراحی، وضعیت مناسب و خوبی داشته باشد.

۲-تقویم چک لیست محتوای اینستاگرام بسازید

حالا باید یک فایل داشته باشید ودرآن چند راهکار تولید چک لیست محتوا اینستاگرام قرار دهید و در قدم دوم باید یک تقویم محتوایی بسازید

این تقویم را می‌توانید به کمک ابزار مختلفی از قبیل اکسل یا حتی ابزار‌های دیگری درست کنید.

قبل از اضافه کردن چک لیست محتوای اینستاگرام به تقویم از خودمان این سوال را بپرسیم که آیا این چک لیست محتوای اینستاگرام واقعا برای من جذاب است؟

دیگر نوبت آن رسیده که شروع به درست کردن پست‌های جذاب کنید، اما چگونه و به چه طریقی می‌تونید یک پست مخاطب پسندانه درست کنید.

بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 1
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته گذشته : 260
بازدید ماه گذشته : 1933
بازدید سال گذشته : 3685
کل بازدید : 3946