خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سایت ساز

سایت ساز

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تعریف ساده ای از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که به منظور آگاهی سازی و گسترش فروش برای تبلیغ خدمات یا محصول استفاده می شود.

هر مدل عکاسی که به این منظور انجام شود در زیر شاخه عکاسی صنعتی وتبلیغاتی قرار می گیرد.

عکاسی از محصولات هم در این مجموعه می باشد از مزایای عکاسی محصول می توان به این موارد زیر اشاره کرد.

در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است – ادیت و ویرایش تصاویر ساده تر است – شکل و رنگ ، محصولات را جذاب تر نمایان می کند – ظاهری زیبا، حرفه ای و مدرن به فروشگاه اینترنتی یا شبکه های اجتماعی شما می دهد.

عکاسی صنعتی به عکاسی ساده از محصولات با یک بک گراند ساده بدون دیزاین بسیار ساده است و هدف از این نوع عکاسی نشان دادن تصویری از واقعیت محصولات است به ظاهر ادیتی ساده ولی کار حرفه ای نیازمند است و هدف اصلی دیدن تصویر واقعی از محصول است.

عکاسی تبلیغاتی با عکاسی صنعتی تبلیغاتی

همان طور که از اسمش مشخص است عکاسی تبلیغاتی هدف برای تبلیغات است و این نوع عکسها بیشتر برای شرکتهای تولیدی برای معرفی محصولات وخدمات است.

در عکاسی تبلیغاتی تمامی تلاش و هدف به داشتن تصاویر با کیفیت وزیبا است دیزاین ، زیبایی ، خلاقیت کیفیت بالای تصاویر به همراه تجهیزات رنگها نورپردازی و ادیت حرفه ای میتواند خالق چنین تصاویری باشد.

استفاده از مدلهای زنده در فضاهای طبیعی یا استدیو همراه با خلاقیت از محصولات رایج است در این میان کار ادیتور و عکاس حرفه ای تاثیر بسیار زیادی دارد که بتواند عکاسی تبلیغاتی صنعتی مورد پسند کاربران را ایجاد کند.

نا گفته نماند داشتن تجهیزات حرفه ای نیازمند سرمایه گذاری چند ده ملیونی است و برای بسیاری از شرکتها تهیه این ابزار وعکاس با توجه به تعدادمحصولات وخدمات توجیه اقتصادی ندارد.

مالیات و تاریخچه آن

این مالیات برای اولین‌بار در دی ماه ۱۳۶۶ برای اجرا در ایران به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

این لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بازنگری قرار گرفت و به صحن علنی مجلس تقدیم شد که پس از مخالفت و بیان، بنا به درخواست دولت با ۶ ماده موافقت شد.

برای اجرای سیاست ثبات قیمت در سال ۲۰۱۵، اداره دارایی صندوق بین المللی پول، سیاست مالیات بر ارزش افزوده را به عنوان یک عامل کلیدی در بهبود کارایی نظام مالیاتی و اصلاح نظام مالیاتی به منظور اصلاح نظام مالیاتی جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد.

به گفته کارشناسان صندوق بین المللی پول، وزارت اقتصاد و دارایی با انجام یکسری مطالعات و تحقیقات در این زمینه، بر اجرای مالیات بر ارزش افزوده در سمینارها و کمیته‌های مختلف دانشگاهی اعم از کارشناسان داخلی و خارجی تاکید کرده است.

وزارت اقتصاد و دارایی در چارچوب طرح تجدید ساختار اقتصادی کشور، اصلاحات اساسی در نظام مالیاتی از جمله لغو معافیت‌های مختلف، لغو مالیات و گسترش پایه مالیاتی با تاکید ویژه بر کارایی مالیاتی را آغاز کرده است. سیستم مالیاتی، و یک مطالعه امکان سنجی جدید انجام شده است.

معاون درآمدهای مالیاتی وزارت اقتصاد و دارایی با توجه به اهمیت گسترش بازار مالیاتی به عنوان یکی از اصول کلیدی سیاست‌های مالی طرح ساماندهی اقتصادی کشور، مطالعات متعددی را انجام و فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را مورد بررسی قرارداد.

پیش‌نویس این مالیات با در نظر گرفتن تبعات اقتصادی اجرای این مالیات به همراه چند اصلاح و بازنگری به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

قانون مالیات‌ها و اختیارات الحاقی به استناد اصل ۸۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در ۵۳ ماده و ۴۷ بیانیه مصوب ۱۳۸۷/۰۲/۱۷ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مدت یک دوره ۵ ساله از ۱ اکتبر ۲۰۰۸ باشد. از ابتدای سال ۱۳۹۳ نرخ این ارزش افزوده در ایران مجدداً افزایش یافت و از ۶ درصد به ۹ درصد رسید.

آشنایی با گوشه ای از مناره های اصفهان

مناره باغ قوشخانه یکی از ظریف ترین مناره های اصفهان

یکی از ظریف ­ترین و پر تزئین ­ترین مناره ­های عهد ایلخانی واقع در میدان قدس، خیابان زینبیه، منارۀ باغ قوشخانه است. سال ساخت این بنا مربوط به قرن هشتم هجری قمری است. علت نام­گذاری این بنا آن است که در دورۀ قبل از صفویه و دورانی که اصفهان پایتخت بوده است، در این محل باغی وجود داشته که قوش­ های سلطنتی یعنی بازهای شکاری در آن نگهداری می­کرده ­اند. ارتفاع این مناره حدوداً ۴۰ متر است. کتیبۀ این مناره به شکل گردنبند است که قسمتی از آن خراب شده است.

در این مقاله سایت ارگ به معرفی چندین مناره های اصفهان می پردازد.

مناره خواجه نظام­ الملک یکی از قدیمی ترین مناره های اصفهان

این مناره واقع در محلۀ دردشت است. زمان ساخت این بنا به دورۀ سلجوقی برمی­گردد. این مناره آنقدر بلند است که به آن لقب ستون قبۀ آسمان را داده­ اند.

مناره مسجد شعیا

در یکی از دیوارهای مسجد شعیا واقع در خیابان هاتف، منارۀ مسجد شعیا قرار دارد. ساخت این بنا به دورۀ سلجوقی و قرن ششم هجری قمری برمی­گردد. ارتفاع این مناره حدود ۳/ ۵ متر است.

مناره گلبار

مناره گلبار که به مناره خواجه عالم شهرت دارد در محلۀ سید احمدیان واقع شده است. گفته شده که این مناره را شاگرد معمار اصفهانی به دور از چشم استاد خود و پنهانی ساخته است. شاگرد دو راه ­پله در مناره ساخته که یکی از راه­ها مخفی می­ باشد. پس از آن­که ساخت مناره پایان می­ یابد، استاد برای نظارات به بالای مناره می ­رود. شاگرد در بازگشت بعد از پلۀ چهارم از راهروی مخفی پائین می­ آید. زمانی­ که استاد، شاگرد خود را پائین مناره می ­بیند تعجب می­کند و پس از اطلاع از نحوۀ ساخت این مناره، شاگرد خود را تحسین می­کند. در مورد این بنا افسانۀ تاریخی وجود دارد و گفته شده است که گنج خسروانی زیر این مناره مدفون شده است و یک مار طلسم ­شده به بزرگی گوسفند از این گنج محافظت می­ کند.

جهت خواندن ادامه مقاله مناره های اصفهان کلیک کنید.

اهمیت بودجه خزش چیست؟

بودجه خزش چه اهمیتی برای سایت دارد ؟

مسلما هر مدیر وب سایتی می خواهد که پس از ایجاد صفحه ای جدید، هرچه سریعتر گوگل و موتورهای جستجو صفحات قابل ایندکس را پیدا کرده و تمام صفحات را در زمانی کوتاه ایندکس کنند.

چون هرچه قدر صفحات سریعتر کراول و ایندکس شوند، از رقیبان پیشی خواهند گرفت. بنابراین بودجه خزش بر سئو سایت و رتبه سایت و بالطبع بر تعداد کاربران از وبسایت تاثیر دارد.

دلیل در نظر گرفتن بودجه خزش برای هر سایت

هر سایتی سهمیه ای از ربات های گوگل دارد. گوگل و ربات های موتور جستجو نمی توانند همه صفحات یک سایت را با اولویت یکسان بخزند و ایندکس کنند.

درچنین شرایطی بودجه ای برای خزش درآن سایت اختصاص می‌دهند و میزان خزش را اولویت بندی می کنند.

اختصاص نرخ خزش به هر وب سایت، به موتورهای جستجو برای انجام اینکار کمک می‌کند. اگر گوگل صفحه را ایندکس نکند ،یعنی چنین صفحه ای اصلا وجود ندارد.

بنابراین اگر تعداد صفحات شما از بودجه خزش سایت بیشتر باشد، قطعاً در سایت خود صفحاتی خواهید داشت که ایندکس و درنتیجه دیده نمی شود.

بنابراین بودجه خزش، بیشتر در سایت های بزرگ نقش دارد زیرا ربات های گوگل می توانند سایت های کوچک را به راحتی کراول کرده و صفحاتشان را ایندکس کنند.


هر آنچه که باید در مورد الگوریتم گوگل پاندا بدانید

گوگل پاندا، نام الگوریتمی است که گوگل از آن برای جلوگیری از نمایش محتوای بی کیفیت در نتایج جستجو استفاده می کند. البته این تنها وظیفه ی گوگل پاندا نیست بلکه بالا آوردن سایت هایی که محتوای با کیفیت و جذاب دارند نیز از وظایف دیگر گوگل پاندا است.

گوگل زمانی تصمیم به راه اندازی پاندا گوگل گرفت که پدیده ای به نام ( مزارع محتوا ) فضای وب را تحت تاثیر خود قرار داده بود و سبب افزایش شکایات مخاطب ها و کاربر های اینترنتی شده بود.

به گفته گوگل، ورود الگوریتم پاندا ظرف مدت چندین ماه، روی 12 درصد نتایج جستجوی گوگل تاثیر مستقیم داشت. پاندا گوگل از ابتدای کار خود در سال 2011، دستخوش تغییرات فراوانی شده و بارها به روزرسانی شده است.

الگوریتم گوگل پاندا بر چه مواردی حساس است؟

پاندا گوگل به صورت مستقیم یه سراغ سایت ها و یا صفحاتی می رود که محتوای آن ها را جذاب و با کیفیت تشخیص ندهد. برخی از عامل هایی که گوگل پاندا را عصبانی می کند و باعث جریمه شدن سایتی می شوند را ذکر خواهیم کرد پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

محتوای ناچیز یکی از عوامل عصبانیت گوگل پاندا

صفحات ضعیفی که متن داخل آن ها بسیار اندک است و توسط الگوریتم پاندا گوگل بی کیفیت دانسته می شوند. توجه داشته باشیم که در اینجا منظور از متن، متنمرتبط با موضوع به همراه منابع و لینک های خارجی است. برای نمونه، صفحاتی داخل یک وب سایت پزشکی را در نظر بگیرید که در هر کدام با تنها چهار تا پنج جمله ساده تلاش می کنند یک بیماری خاص را با علائم و روش های درمان آن معرفی می کنند.

محتوای تکراری یکی از عوامل عصبانیت گوگل پاندا

محتوای کپی شده، چیزی است که طبیعتا در صفحات فراوانی در اینترنت دیده می شود. الگوریتم پاندا گوگل امکان دارد صفحات گوناگون وب سایت شما که محتوای شان خیلی نزدیک به هم بوده و متن های آن ها بیش از حد با هم نقاط مشترک دارند را هم به عنوان محتوای تکراری در نظربگیرد.

برای نمونه، اگر شرکتی دارید که نوعی خدمات ساختمانی را در شهر های گوناگون به مشتریانش ارائه می دهد و تعدادی صفحه مجزا داشته باشید با عنوان های ( ما در تهران خانه شما را رنگ می کنیم)، ( ما در شیراز خانه شما را رنگ می کنیم)، ( ما در تبریز خانه شما را رنگ می کنیم ) و غیره ... امکان دارد توسط گوگل پاندا جریمه شوید.

محتوای بی کیفیت یکی از عوامل عصبانیت گوگل پاندا:

صفحات یا وب سایت هایی که به کاربران خود اطلاعات چندانی ارائه نمی کنند، از نظر الگوریتم گوگل پاندا برای مخاطب های خود ارزشی قائل نیستند و باید جریمه شوند.

محتوای کم کیفیت با لینک برنامه های دیگر ازعوامل عصبانیت گوگل پاندا:

به عنوان مثال از این مورد می توان به سایت هایی اشاره کرد که برای خواندن مطلبی یا دانلود یک فایل، شما را مجبور می کنند که عضو فلان کانال تلگرام شوید.

وب سایت های بلاک شده توسط کاربران از عوامل عصبانیت گوگل پاندا:

سایت هایی که کاربران به هر دلیلی در صفحات نتایج گوگل بلاک می کنند یا از افزونه های گوگل کروم برای این کار استفاده می کنند، توسط گوگل پاندا هم جریمه می شوند.

اشنایی و معرفی مسجد حکیم اصفهان

مسجد حکیم اصفهان سه ورودی اصلی دارد. سردر شرقی به شکل پنج ضلعی، با دو سکو در دو طرف، کتیبه ای با اشعار فارسی، مقرنس کاری در قوس سردر، و دو پشت بغل مزین به خط بنایی کاشی کاری شده است.

سایت ارگ در این مقاله قصد دارد تا شما را با یکی از مسجد تاریخی از جمله مسجد حکیم اصفهان آشنا سازد لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سردر غربی با مقرنس گچی ساده در قوس، در انتهای کوچه ای بن بست قرار دارد و به خیابان حکیم راه می یابد و نزدیک به در جورجیر است.

سردر شمالی با انواع کاشی کاری و آجرکاری و دو سکو در دو طرف، ایوان کوچکی به عرض مدخل با طراحی زیبا، در بالای در ورودی دارد که به حجره ای راه می یابد؛ در بالای حجره دو پشت بغل و در قوسِ ایوان، مقرنس با پوشش کاشی کاری مَعقلی دیده می شود.

حوض مسجد حکیم اصفهان

در ضلع شمال غربی مسجد حکیم اصفهان، نزدیک درِ دیالمه، حوض خانه ای به ابعاد 8/80 متر* 7/70 متر قرار دارد. اطراف حوض خانه از طاق نماهایی تشکیل شده و طاق نمای جنوبی شاه نشین است.

بخشی از روشنایی این فضا از شبکه های شیی ضلعی منظم بالای دیوارها تامین می شود، کف طاق نماها در حدود پنجاه سانتی متر از کف حوض خانه بلندتر است تا در موقع وضو گرفتن بتوان روی آن نشست و هم محلی برای قرار دادن لباس های اضافی باشد.

در وسط حوض خانه مسجد حکیم اصفهان، حوضی به طول چهارمتر و عرض سه متر ایجاد شده است، در وسط حوض فواره ای است که آب را از منبع مادر چاه به اینجا منتقل می کند. هر چند که شیرهای آب لوله کشی نیز در اطراف حوض نصب شده اند.

اوج شکوه اصفهان در زمان پایتختی

پایتختی اصفهان از دورهٔ اشکانیان تا ساسانیان

در زمان اشکانیان پایتختی اصفهان برای یکی از ایالت های وسیع پادشاهان اشکانی در نظر گرفته شد.

در تاریخ در رابطه با پایتخت بودن اصفهان در این دوره سخنان زیادی نیست.

اسپهان و ارمنستان همواره یکی از محل های اسکان ولیعهد ساسانیان بوده اند

اسپهان نشیمن گاه و قلمرو نفوذ اعضای هفت خانوادهٔ بزرگ ایرانی صاحب نفوذ در پادشاهی نیز بوده است

به همین دلیل در آن زمان امتیازات خاصی برای آن در نظر گرفته می شود.

مرداویج زیاري تا خوارزمشاهیان پایتختی اصفهان

در سال۳۱۹-ه.ق مرداویج زیاری اصفهان را تصرف کرد و پایتختی اصفهان را برگزید.

رکن الدوله دیلمی نیز در سال ۳۲۷ این شهر را به عنوان پایتخت سلسلهٔ دیلمیان برگزید، از همین دوره سیر پیشرفت در اصفهان از سر گرفته شد و بسیاری از اهل دانش به سوی آن آمدند.

در سال ۴۴۲ ه.ق طغرل سلجوقی اصفهان را با ویرانی های بسیار به دست آورد و سپس مبلغ بسیاری را خرج بازسازی ویرانه های اصفهان کرده وهمچنین تا سه سال پس از حکومت خود مالیاتی دریافت نکرد

آن زمان بود که اصفهان دوباره رونق گرفت. طغرل ، پایتختی اصفهان را پس از بازسازی بنا گذاشت و این پیشرفت و گسترش تا زمان الپ ارسلان نیز ادامه پیدا کرد.

اوج پایتختی اصفهان در زمان ملک شاه

اوج شکوه اصفهان را میتوان در دوران ملک شاه مشاهده کرد.

در این زمان بود که خواجه نظام الملک طوسی با تدابیر بسیار شهر را به منزلت بالایی رساند ، طوری که جمعیت شهر دو برابر و بناهای زیبایی در ان ساخته شد.

با روی کار آمدن خوارزمشاهیان و حملهٔ مغول آسیب های فراوانی به اصفهان وارد شد

در سال ۶۳۹-ه.ق پایتختی اصفهان روبه نابودی رفت و این شهر به دست مغولان افتاد.

شناسایی صفحات فیشینگ

در گام اول باید بدانیم که فیشینگ چیست؟! به هرنوع تلاش از طریق ابزارهای الکترونیک برای دستیابی به اطلاعات شخصی قابل استفاده در بستر اینترنت، از قبیل کلمه عبور، رمز عبور ، رمز دوم ، cvv۲ ، شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی و… فیشینگ می گویند

هکرها با استفاده از وبسایت های حراجی ، شبکه های اجتماعی ، درگاه های پرداخت آنلاین ، و در ادامه از طریق ایمیل ، پیامک ، تماس تلفنی ، صفحات جعلی پرداخت و … موجودی حساب های بانکی افراد را سرقت می کنند .

به نکات زیر دقت کنید تا با روش های شناسایی صفحات امن سایت اینترنتی آشنا شوید.

بررسی آدرس سایت خرید اینترنتی

توجه به پیشوند URL آدرس سایت

URL همان آدرس اینترنتی است که نوار بالای مرورگرها نمایش داده می شود .

هر صفحه ای در اینترنت آدرس منحصر به فرد خود را دارد و شخص با استفاده از آن می تواند مطمئن باشد که صفحه اینترنتی معتبر است .

آدرس دامنه سایت فروشگاهی می تواند بسیار کارآمد باشد تا از طریق لینک آدرس ، اعتبار و امنیت سایت را شناسایی کرد .

آدرس وبسایت های فروشگاهی که با https شروع نمی شود، به احتمال 90 درصد کلاهبرداری هستند و یا از امنیت پایینی برخوردار هستند.

زیرا حرف S در https به معنای امن بودن ارتباط مشتری با سایت است. پس حتما توجه داشته باشید وب سایتی که قصد خرید از آن را دارید حتما از آدرس https استفاده کرده باشد.

با این راهکارها میتوانیم از فیشینگ نبودن صفحه مطمئن شویم.


نگاهی به انواع دیجیتال مارکتینگ

انواع دیجیتال مارکتینگ به قسمت های مختلفی منتهی می شود که ما قصد داریم تا در این مقاله آن ها را برای شما شرح دهیم. در ابتدا بهتر است توضیحی از دیجیتال مارکتینگ داده شود تا با آن آشنا شوید و در ادامه به انواع دیجیتال مارکتینگ می پردازیم و چند مورد از آن ها را شرح خواهیم داد.

*دیجیتال مارکتینگ به هرگونه ای از بازاریابی محصولات و خدمات گفته می شود که از طریق دستگاه های الکترونیکی انجام می شود*

انواع دیجیتال مارکتینگ

1. بازاریابی محتوا

2. بازاریابی موتور جستجوگر

3. بازاریابی موبایل

4. بازاریابی شبکه های اجتماعی

5. بازاریابی ایمیل

6. تبلیغات نمایشی

7. بازاریابی تاثیر گذار و غیره

بازاریابی محتوا یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوا یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ و یا ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شامل پخش و تولید انواع محتوا به صورت متن، عکس، مالتی مدیا است که هدف از این نوع بزاریابی این است که تبلیغات برای مخاطب های شما سودمند باشد.

شما می توانید به جای اینکه از متن تبلیغاتی استفاده کنید، از بازاریابی محتوا نهات بهره را ببرید، برای نمونه اگر شما فروشنده می باشید و ارتباط مستقیم با مخاطب و مشتری خود دارید، محتوا می تواند به معنی پست های سوشیال مدیا مقالات بلاگ و ویدیو های سرگرم کننده باشد.

در حقیقت اگر شما فروشنده و یا عرضه کننده باشید، امکان استفاده از گزارش ها، وبینار ها و ویدیو های آموزشی زیادی را خواهید داشت.

بازاریابی موتور جستجو گر یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی موتور جستجو گر یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ و یا ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می باشد. هدف از این بازاریابی این است که زمانی که مخاطب برند شما، محصول، خدماتی که اراه می دهید و یا هر لغت و عبارت مرتبط با آن را جستجو می کند، وب سایت شما در بالای لیست جستجو به مخاطب شما نشان داده شود.

ارتقا دهنده موتور جستجو همان کاری را انجام می دهد که از نام آن پیداست. برای موتورهای جستجو گر نقش بهبود دهنده و ارتقا دهنده را ایفا می کند. به این معنی که محتوا ایجاد می کند که مخاطب ها به صورت فعال آن را جستجو می کنند و اطمینان می یابد که محتوا و پلتفرم ای که در آن قرار داده می شود از نظر تکنیکی واجد شرایط باشند.

تبلیغات نمایشی یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ

یکی دیگر از انواع دیجیتال مارکتینگ و یا ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می توان به تبلیغات نمایشی اشاره کرد. تبلیغات نمایشی که هم چنین از آن ها به عنوان بنر نیز یاد می شود، بسیار شبیه تبلیغات چاپی هستند که در مجله ها دیده اید. تنها تفاوت آن ها در این مورد است که این تبلیغات آنلاین هستند و شما باید از ناشر های بخصوصی که مشتری های شما را می شناسند، برای توزیع آن ها استفاده نمایید.

امروزه با استفاده از تبلیغات برنامه ریزی شده، این نوع تبلیغات بهینه سازی شده اند به این گونه که این تبلیغات ثبت می شوند و هم چنین آنالیز و بهینه سازی می شوند و توسط الگوریتم اتوماتیک به کار گرفته می شوند و مجددا از آن ها استفاده می شود.

در این مقاله ما فقط به شرح سه نوع از انواع دیجیتال مارکتینگ پرداخته ایم و امید است تا برای شما مفید بوده باشد.

جهت خواندن مقالات بیشتر در این زمینه، بر روی دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید.

گل عنکبوتی، یک گیاه آپارتمانی

گیاه آپارتمانی عنکبوتی را با نام برگ گندمی نیز می شناسند. نام دیگر این گیاه Chlorophytum comosu است و به خانواده Liliaceae تعلق دارد. از گیاهان همیشه سبز گلخانه به شمار می آید و تنوع گونه دارد.

ترفند نگهداری گل آپارتمانی عنکبوتی حدود 215 گونه متنوع دارد و هم چنین ارزان قیمت بوده و از نظر رشد سرعت قابل توجهی دارد. با قدرت تصفیه کنندگی بسیاری از عناصر ناهنجار محیط مانند زایلن، فرمالدئی، بنزن و مونوکسید کربن را برطرف می سازد.

گیاه آپارتمانی عنکبوتی با شرایط محیط آپارتمانی خود را تطبیق می دهد و به همین خاطر در محیط های بسته اداری نگهداری می شود.

خاک یکی از نکات نگهداری گیاه آپارتمانی عنکبوتی

گیاه آپارتمانی عنکبوتی در خاک های متفاوتی کاشته می شود؛ بنابراین وجود عنصر خاک برای نگهداری گیاه آپارتمانی عنکبوتی خیلی مهم نیست و قابل چشم پوست است. تنها موضوعی که در مورد خاک برگ گندمی اهمیت داشته، این است که از نظر زهکشی تامین کننده و مناسب باشد.

خاک لومی بهترین گزینه برای کاشت این گیاه آپارتمانی بوده و برای تامین زهکشی بالای خاک بهتر است در این خاک از شن استفاده شود. هم چنین می توانید برای تهیه خاک این گیاه آپارتمانی از مخلوط 50 درصد خاک باغچه . 50 درصد ماسه بهره مند شوید. خاک مناسب برای رشد گل عنکبوتی باید از نوع قلیایی باشد.

سایت ارگ در این مقاله قصد دارد تا شما را با گیاه آپارتمانی عنکبوتی آشنا سازد پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آبیاری یکی از نکات نگهداری گیاه آپارتمانی عنکبوتی

گیاه آپارتمانی عنکبوتی برای پرورش یافتن به آبیاری متوسط نیازمند است؛ آبیاری در فصل گرم بیشتر و در فصل های مربوط به هفته ای یک بار تنزل می یابد. در فصل های گرم مانند تابستان بر روی برگ های گیاه عمل غبارپاشی را انجام دهید، در این صورت رطوبت لازم برای گیاه فراهم می شود.

دما یکی از نکات نگهداری گیاه آپارتمانی عنکبوتی

بهترین دما برای پرورش گل عنکبوتی دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی گراد می باشد، سرما برای گیاه عنکبوتی بسیار آزاردهنده است و مرگ گیاه در دمای زیر 7 درجه سانتی گراد اتفاق می افتد.

نور یکی از نکات نگهداری گیاه آپارتمانی عنکبوتی

نور خورشید برای این گیاه مانند تکثیر برگ انجیری باید به شکل غیر مستقیم و فیلتر شده باشد چراکه این گیاه برای پرورش به نور کم یا متوسط نیازمند است.

بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 1
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته گذشته : 262
بازدید ماه گذشته : 1935
بازدید سال گذشته : 3687
کل بازدید : 3948